علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 698
بازدید کل : 180139
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

هفته دوازدهم لیگ برتر PDC 2014 ،"مایک قدرتمند"و"بارنی" در یک قدمی"پلی آف"

گروه ترجمه- حسین خسروی-  "فن گرون" که در این بازی 2 بار از حریف خود عقب افتاد (3-2 و 4-3) در لگ هشتم به یکباره موتور خود را روشن کرده و 4 لگ پیاپی را به سود خود به پایان برد تا در انتها پیروز میدان لقب گیرد. "فن گرون" که جمعه 25 ساله شد ، با این پیروزی جمع امتیاز های خود را به 20 امتیاز رساند و عملا حضور خود را در جمع 4 نفر پایانی لیگ تا حدود بسیار زیادی قطی کرد.
دیگر هلندی حاضر در این رقابت ها و یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر دارت جهان "ریموند فن بارنوالد" نیز با برتری 7-3 (لگ) برابر "آدرین لوئیس" جمع امتیاز های خود را به 19 رساند و با 1 امتیاز کمتر نسبت به "فن گرون" در جای دوم جدول قرار گرفت. "بارنی" در این دیدار با میانگین score 104.19 حریف نامدار خود را مقهور بازی زیبای خود نمود و نوار شکست ناپذیری خود را در لیگ امسال کماکان حفظ نمود. (بارنی در یازده بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است.) "بارنی" لگ پایانی را با 2 تا 180 آغاز نمود و در آستانه زدن اولین 9 دارت این فصل لیگ برتر قرار گرفت ولی در ادامه موفق به این کار نشد تا همچنان لیگ برتر امسال منتظر اولین 9 دارت خود بماند.
اما در اولین بازی پنجشنبه شب ، جدال تمام اسکاتلندی "پیتر رایت" و "رابرت تورنتون" در حالی که تا پایان لگ دهم پایاپای پیش می رفت نهایتا با نتیجه 7-5 به سود "رایت" به پایان رسید تا مرد رنگی پس از سه هفته ناکامی طعم پیروزی را مجددا بچشد. "رایت" با این پیروزی با 15 امتیازی شد و ضمن حفظ جایگاه سوم در جدول امیدوار به حضور در جمع 4 نفر پایانی باقی ماند. "تورنتون" که در این دیدار 7 بار 180 به ثمر رساند چندین بار "دبل" 20 را از دست داد تا با شکست در این بازی شانس حضور در جمع 4 نفر پایانی را از دست دهد.
"فیل تیلور" نیز که مجددا به آمادگی برگشته ، در دیداری نزدیک برابر "گری اندرسن" به تساوی 6-6 رسید تا با کسب 14 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به "رایت" در مکان چهارم جدول قرار گیرد. از نکات بسیار جالب این مسابقه فینیش اشتباه تیلور بود که به جای 129 عدد  139 را به زیبایی تمام کرد و وقتی داور اعلام کرد که امتیازی کسب نشده، دیدن چهره تیلور که بهت زده داور و صفحه را نگاه می کرد بسیار دیدنی بود، نکته جالب دیگر باست کردن عدد 169 توسط "گری ادرسون " در این بازی بود!!
"تیلور" که در7 هفته اخیر لیگ برتر شکستی نداشته پنجشنبه آینده 2 بار به روی صحنه می رود و بی شک بازی های این هفته از حساسیتی 2 چندان برای وی برخوردار است.
در انتها نیز "تورنتون" و "اندرسن" برای دومین بار به روی صحنه آمدند تا دومین جدال تمام اسکاتلندی پنجشنبه شب را رقم زنند اما این بازی نیز برنده ای نداشت و هر دو حریف به 1 امتیاز این بازی رضایت دادند.

 منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com